Dret också :(

Flis förskola ringde när kl va 13.10. Why?? Jo, utbryt av MAGSJUKA...helvetti. Jag fick släppa allt o everything för att åka o hämta smulisen fortsåinihelvetti. Vi vill liksom inte ha magsjuka. Tror inte att någon vill ha det, men magsjuka innebär med säkerhet sjukhusvistelse för oss. VILL INTE. Vill inte alls. Så, plattan i matten i stora grå bilen o hämta den lilla för att åka hem. Blir vabb imorgon för min del. Skickar INTE dit henne när jag vet att det går sånt dära skärp dagarna innan julafton. Hell noooo. Morgondagens hemmavistelse kommer lite lägligt måste jag säga. Jag är sjuk (typ). Totalt genomförkyld o värk i hela kroppen. Hostar o kraxar utan desslike med febertoppar som kommer o går. Fint som snus sörrni. Vi kör en vabb imöra alltså- dvs ligga på soffan o glo på film dvs. Fuck a duck är ett bra uttryck. Lite lagom sådär för att beskriva känslan o vetskapen om att det går magsjuka i närheten. Snälla herr Virus. knacka inte på vår dörr.Du är liksom inte välkommen hit så håll dig borta är du schysst.

Kommentarer
Postat av: Ida A

Usch då. Jag hoppas verkligen att ni klarar er från magsjukan. Håller mina tummar för er!

2011-12-21 @ 21:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0