skönt lördagshäng

Farmor och farfar till Flis mötte upp för en lunch ute på möruddens resturang. Maten-helt klanderfri. Servicen o fräsch-het.. well not so much. Men nog sagt om det. Efter en god sen lunch åkte Flis, jag, Farmor o Farfar till Ikea. Blev inte så dyrt idag. Lite plock för runt hundringen. Men det var ett skönt häng liksom. Å när vi kom hem hade ByggareBob målat klart gargageväggen mot grannarna. Nu har vi ett mkt vackert ljusgrått hus med vita knutar. Gillart! Det är såå vackert, äntligen är det gula fula borta. Nu är det tre slagna hjältar här hemma. Jag är förkyld o liksom bakfullseg i hela kroppen utan för den delen hävt i mig en massa alkoholada. Flis hostar o kraxar o nyser då o då. Hoppas verklgien att det inte blir värre än så för henne. Tänkt med dagis till veckan nämnligen.. vi får se. Byggarbob är krasslig. Hostar, fnyser o nyser. Bye bye over and out. Hörs imrogon.. då är det tänkt att jag ska måla min fina skänk som står i gargaget. Å ett annat litet projelkt som än så länge står på övervåningen (gömd lite i skamvrån.. trots att det är en fantasiskt härlig o fin möbel).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0