När lär man sig av sina tidigare misstag?

På mig själv så klart. Varför? Jo, så här är det. Jag är 32 år gammal o har ff inte lärt mig sola med gott förnuft. DVS jag har solfuckingsveda över hela ryggen. Färgen har påminnt om en kokt kräfta typ el kanske en väry solad skär gris=? I alla fall.. Kulmen av vansinne vart inatt. Jävlar och satan i gatan vad det har kliat. Å kliat och kliat lite till. När det inte har kliat så har jag snorat och hostat. Ja, jag är förkyld. Det är bara o inse faktum. Har dessutom öppning idag (7,00) o har därför inte sovit en längre blund på hela natten. 4,30!! ja du läste rätt.. tröttnade jag på livet. Gick upp o duschade o gudamejjen va skönt det var. Vattenstrålen gjorde under för en kliande rygg. Nu väntar jag på att sambon ska vakna och piggna till.. han måste nämnligen smörja ryggen på mig.. helt fuckling vansinnit vad det har kliat inatt :( det är ju inte så att jag aldrig har bränt mig tidigare.. jodå, det har hänt både en, två o tre ggr tidigare.. Varför lär man inte av tidigare misstag? SUCK!!!! Mer då.. Inte så mkt att tillägga så här 5,53 en tisdagsmorron. Har lite tid (rättare sagt 2,5 timme) som jag ska ta ut idag. Går alltså hem 11,30. Gillar vi den eller? tja.. lite granna kanske. Hem o sova sig lite måntro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0