å där gick luften ur..

Är trött, så satanigatan trött. Sov lite dåligt inatt, men det kan ju ha ngt att göra med att det är fullt ös på jobbet också? 2 nyinskolningar + 1 överskolning (fr annan förskola) för att man lägger i en överväxel o vill ge det där lilla extra till alla barn + föräldrar.. Det är kul att jobba med barn. Riktigt kul! Jag stortrivs o mår så gott ibland alla dessa barnsamtal o härliga skratt :) Men när jag kommer hem så går liksom luften ur. Som en smygpunka blir jag sittandes i ett hörn i soffan el på en stol o kommer strax på mig själv att stirra ut i luften. Klockan är ju inte mkt egentligen.. men jag orkar inte mer idag. Kanske kanske tar jag o städar 2 toaletter.. men det är nog allt som bli idag faktiskt. Nu: dags att börja fixa lite mat.. Lasagnette tror jag minsann (för halleljua för halvfabrikat!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0