stryker följande dagar ut ur almanackan:

Måndag, tisdag och onsdag. Fiiiifan. På ren svenska alltså, magsjuka.. finns det ngt värre? El.. jo det gör det visserligen, men man blir ju så klen o har dödsönskan flera ggr om. Jag hatar att spy. Yiuck o blä. Förrutom att tarmarna o magsäcken vrids om x-antal varv så får jag alltid en hejdundrande huvudvärk på det. Igår var det synd om mig. På riktigt. Flis hjälpte sin mamma o som tack drog jag ner henne i magsjukans hemskaste väsen. Natten har varit bajs. Fm likaså. Men den lilla damen har snabbare återhämtningstid än den stora damen här hemma. Den lilla är piggelin o har varit ute o lekt på em. Den stora "dog" i en solstol efter att hängt tvättmaskin 2 på tork. Den lilla äter med aptit medans den stora får kväljningar av att ens tänka på mat. Den stora är sliiiiiten o gammal. Tant behöver längre återhämtningstid tydligen. Egentligen borde jag vara hemma imorgon med, men seriöst.. 3 sjukdagar? Nejnejnej. ByggareBob får vabba imorgon. För ni känner väl till detta hära om 48 timmar efter sista kräkningen/lösbajjan va? Jag är inte fräsch, men jag kräks inte o lösbajjar itne alla fall. Så back to worki imorgon. Hur gött väder som helst ute btw. Kul att man orkar vara uppe o ute o greja i trädgården då.. NOT. Eller varför inte bara vara inne o städa.. NOT. Orkar inte. The diet i all ära.. men det är få saker som slår magsjuka.. Sluuurp sa magen o försvann. (Jag vet. den är där o kommer tillbaks bara jag äter lite=) Men ändå.. Fan va smal o liten man känner sig när man är sjuker. Nu: Flis ligger o snosar gott i soffan. Sover inte, men myser så där härligt. Jag funderar på o joina henne efter att jag tagit en dusch, jag behöver verkligen en dusch. ByggareBob o svärfar ska ut på en biltur o köpa material. För nu när vi byggt klart inne.. så ska det byggas lite till ute. Men det kommer bli skiiiitsnyggt.

Kommentarer
Postat av: mamma

hurra för alla era projekt! och inget mera spyende eller skitande för er del, hoppas jag ! glad påsk

2011-04-20 @ 18:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0