Helgen som bjöd på a.l.l.t.

Helt otroligt, jag är mållös. Helgen har varit allt och mycket till. Så mycket kärlek i fredags så orden inte räcker till. Tänk att små fossingar kan göra ett enormt avtryck i mitt hjärta. Kärlek <3 Min andra resa för dagen bar ner till underbara Göteborg med 2 supersköna killar. Nada problema liksom, jag gör det jag är bäst på. Att prata o skoja till det. Väl i Götet parkerar min skjuts precis utanför bästa Fias dörr. Heloo, nu är jag här :) Grymttjejhäng inleddes direkt. Å vilken helg sen då. 1,5 kilo räkor o en baginbox på fredagkväll. Lägg till skratt, skvaller och skojerier så har man en toklyckad kväll. Lööööördag. Lite seg i knoppen, men absolut inte bakis(tror jag). Shopping deluxe (å bara till mig själv dessutom) god mat (trots en liten miss i lunchprotokollet)o många kilometers i benen. Kvällen bjöd på bärs (i lite större mängder än vad fröken är van vid), Tapas (dränkt i viiiitlök), promenad, dans till "klassiska" poplåtar.. Å herregud vilken fuldans det blev här och var. Roligaste på hela kvällen var ju att vi girls tokstank vitlök. Inte charmigt på ngt sätt o vis sörrni. En kille stod nämnligen o spanade in Karlstadbrudarna, tillslut säger han till mig.. "Ni kommer inte härifrån va?..." "Eh, närru sa jag. Vi är från Karlstad, du vet lite mer, lite bättre o lite snyggare" hahhhahaha. Grym kommentar anser jag. Sen gick han?! Jaja, jag el vi var ju inte ute på ngn raggarturné för den delen heller. Men jag kan ju säga att the girls var the ring off fire så att säga. The garlic ring. Kom hem lite mör i skrattgroparna på benen o lite lullig efter en el två öl för mycket. Fnissade mig i säng o sov stenhårt till 9,30 idag. Efter en brakfrulle tog vi en promenad till stadens kärna och jag fick underbar kvalitetstid med fina Ballerina <3 14,07 skulle tåget gå hem. Vi kom till Trollhättan där var det stopp. Hejja banverket o SJ. Buss fr Trollhättan till Öxnered o nytt tåg därifrån till Karlstad. Drygt 55 min sena så stod vi på Karlstad perrongen. Där fanns byggareBob o Flis o mötte upp oss o löste taxi åt tre slitna girls. Det bjöds minsann på grillat här hemma ikväll, tror minsann att lilla familjen saknat mamsen. Nu är det en sliten nyduschad Saris som halvsover i soffan, skönt med "ledig" måndag imorgon. Gissa om det lär bli en riiiiiktig mystjejdag.. ojojoj.

Kommentarer
Postat av: Annica

Härligt Sara! Låter underbart, det är du värd. Kram

2011-04-18 @ 06:45:45
Postat av: Mari M

Hahaha, låter som en toppenhelg!! Härligt o mysigt med en partyhelg ;-)

2011-04-18 @ 20:56:02
Postat av: Jossan

låter verkligen som en toppenhelg vännen!! :)

2011-04-18 @ 21:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0