Vilka kalasbra förutsättningar för dagen.. tjohopp!

Gick o la mig igår med en hals som kändes som ett rivjärn. Vaknar idag med total minus på röst. Den finns där, men låter mest som ett mistlur.Nice.. För vet ni vad som står på att göra listan idag=? INTERVJU..prata prata o lyssna.. Tjohopp. Men om jag är tyst fram tills det jag ska intervjua.. ja.. då kanske jag har en liten chans att ha lite röst alla fall? Var med om världens sjukaste grej igår. H hade lagt ut en annons på en av våra bilar. O inom 1 timme var telefonringandet igång.. Skojar inte, det var säkert 20 samtal igårkväll. Å fatta denna då. Från Umeå?!?! i norr till Oxelösund i söder...Rent praktiskt.. hur löser man det? Mötas halvvägs? Idag får vi se om det blir några bilaffärer för mäster. Jag håller mig utanför av 2 anledningar.. Inte intresserad av bilar o har inte ett kallt huvud när det gäller prutning. Lycka till till sambon idag då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0