vad göra?

Kort o gott.. jag är fattig som en kyrkråtta. Vad göra åt det? Jo, dra in på onödiga utgifter. Ok, jag unnar mig SÄLLAN saker.. det mesta blir ju till Flisen. Jag har stallet..Det vägrar jag dra in på.. aldrig igen. Så, jag har gjort ngt som jag hoppas jag fixar ändå. Jag har sagt upp mitt medlemsskap i Viktväktarna. Jag anser mig ändå vara en viktväktare. Jag kan tänket o har målet i sikte. Nu kör jag själv med kanske 1-2 invägningar/månad á 120 kr/gång cash så blir det ändå billigare i slutändan. 350 kr i månaden jag kan göra ngt riktigt skoj för (läs mat, bensin, studentlitteratur...)Kanske kan spara ihop till min drömjacka..Har hittat en superfin jacka i längre modell i Didriksons kollektion Agnes.. En röd..Såå fin. Provade en stl 38 igår som satt helt perfekt..Drömmer lite till om den tror jag. Imorgon ska jag försöka lägga ute lite annonser på blocket.se. Urväxta kläder efter Flis o mina gamla men snygga mammakläder sen graviditeten. Har ju lite annat smått o gott som kanske kunde krängas.. Ska ta en kik imorgon. Funderar på ett extrajobb igen.. Men vad göra=? Jag tror faktiskt att jag har gjort mitt på sjukhuset. Har en liten idé.. men jag ska höra mig för när det gäller just det.. uppdatering kommer. Jag har ju en us.utbildning.. å en (certifierad massageterapeututbildning i ryggen.. ngt måste ju finnas.. El kanske roliga tanke.. NÅGOT HELT ANNAT?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0