Så satans in i gatan trötter

Jag är trött. Som ett as. Ögonen svider o huvudet bultar.. Jag vill gå o sova i flera timmar till. Kan inte göra det dock. Min lott i livet har ett gett mig ett väldigt morgontidigt barn. So not fun. Så här har det varit i 4 år. Fatta den då. Men visst.. vi har ju fått avlastning då o då.. Men som idag.. Jag skulle göra nästan vad som helst för att få sova lite till o inte behöva vakna till "PAPPA!!!! VAD GÖR DU??? HAR DU ÅKT TILL JOBBET ÄN? PAPPA!!!!" Varje morgon.. med ett tonläge som kan skära genom glas. So not fun. Beklagar mig rätt rejält nu, men jag orkar itne ställa mig upp för att gå till kaffebryggaren som är 2 meter bort o sätta på kaffe. Vi har en härlig dag framför oss. Lite Mariebergsskogen om ett par timmar o sen är det hem för fredagsmys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0