Pilleriller

Tog tag i livet.. igen o ringde min husläkare. Hon är bra. Hade ett bra samtal med henne o jag bad henne att få komma ner till VC för att ta ett enkelt blodprov som visar om jag har begynnande magsår el ngt. (De letar då efter en bakterie vid namn typ hokuspokusfillibba..) Men nej. Det fick jag inte. Du får SJÄLVMEDICINERA dig i 10 dagar med Omeprazol. Gillar inte att utsätta min redan fucked-up mage för expriment.. Det kan ju aldrig sluta gott liksom. Men sagt o gjort, nu jäklar har jag varit ner till apoteket i Skoghalls centrum o köpt asdyr dunder medicin (läs 26 kr för en burk med 28 kapslar). Så en om dagen då i 10 dagar. Yepp.. bara o vänta igen. Om det inte släpper ska jag ringa tillbaks för att få tid för en läkarundersökning o blodprov. Fast.. (säger dr Sofia..) Jag ser nog hellre att de gör en gastroskopi på dig i så fall. För er som inte vet vad detta innebär.. Det är en liiiiiiten kamera som sitter fast i en slang som de kör ner i halsen för att kika hur det ser ut nere i magen o ta lite prover. Tjoho på den du! Fast.. måste jag välja mellan endoskopi (rövslang med kamera..) el gastroskopi.. Ja gissa vilket som man väljer då... Röven är ju exit only för tusan!!!

Kommentarer
Postat av: Putte

Jag äter också Omeprazol, dom är bra. Hoppas de hjälper dig också! Kram

2010-09-14 @ 20:02:32
Postat av: Sara O

Min äldsta storasyster äter dom dagligen, dom är bra faktiskt. Jag har också ätit dom när jag har magkatarr

2010-09-15 @ 10:00:59
Postat av: Gt

Har ätit dem o har bara bra erfarenhet av dem !! Magont vart borta!!!

2010-09-15 @ 11:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0