På g

Sen invägningen i måndags så har jag slitit järnet. Sköter mig med mat (mätna portioner), lite mindre kolhydrater, inget godis, inga kakor. Jaja säger du. Det är bara onsdag idag.. Men så här är det. Jag är på g. Igår red jag så jag har träningsvärk ala deluxe i mage o ljumskar idag. Ikväll har jag tagit en 45 promenad i riktigt snabbt tempo så just nu är benen som spaghetti. Jag dricker mina 2 liter vatten precis som jag ska. Det vore väl själva fan om inte vågen visar ett minus nästa vecka. Jag ska promenera imorgon också o någongång under helgen blir det en löptur. INTE KILENE dock.. Håller mig tacksamt undan tills oktober är här med kyla o lite frost. WHY? Jo.. kom igen den här kan ni vid detta laget. Men ok, ormar, grodor o andra kräk (ursäkta kräl..)ska vara ur sikte nästa gång jag ska dit. Punkt slut på det. Dä ä bara o köre....Den 18:e kommer smygande fortare än vad man tror. Å du FRUA:.. VI SKA VARA DREEETSNYGGA DÅ.. Det vet du va? ;)

Kommentarer
Postat av: Frua

Det är vi redan :D

2010-09-09 @ 07:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0