Nu är vi hemma ;)

Fick ju som bekant sova kvar en extra natt på avd 12. Dumma monstermedicin som spökar med värdet..Grr.. Menmen när personalen tog prov kl 00 inatt så hade det gått ner.. "å nu får ni åka hem!" säger ssk..Kl är då 01.30 o jag säger.. "jag skulle vara hemskt tacksam om vi fick sova kvar tills morgonen är här..Jag känner inte riktigt för att dra upp Flis o ringa hit Henrik för skjuts.." Tanten vände på klacken o gick ut.. tror inte att att hon uppskattade min lite småbisarra humor när jag var sådär nyvaken o lätt bitter i tonfallet... Men nu är vi hemma, Flis styrde upp kramkalas med läkare, ssk o bästa barnsköterskorna. Vi hann tom in på dagvården o fixa en tid till veckan. Inte illa pinkat va? Allt detta innan kl 10! Jag är drettrött o seg. Idag står itne värst mye på att-göra-listan. Typ handla o springa (ikväll) sen är det mys hela dagen lång som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0