Musiklek o familjebus

Verkar vara en grej som passar Flisen handen i handsken. Hon är ensam tjej med 4-5 killar o bara gillar läget. Förra veckan var första gången, då fick mamman sitta med o kika på barnen. Igår fick INTE mamman vara med.. "Jag fixar detta själv idag mamma, sitt därute du!" Eh, oj.. Ok. Jag sitter här precis utanför dörren. 45 min. Sicken tur att jag hade Jessie som sällskap. Hennes E testade pyttedansen hon å det gjorde hon verkligen med bravur. Modigt att inte ens vara 4 år o bara gå in med attityden "HÄR ÄR JAG! NU kan vi börja!" :) Sköning. Henrik hade fixat käk när vi kom hem.. Mmm va gott det skulle ha varit med spagetti o köttfärssås.. Själv hade jag inga (2.5 pp kvar efter mastodont lunch på Ikea...) å fick nöja mig med typ 2 msk köttfärs o den största salladen någonsin. Efter middagen tog vi en kvällspromenad hela lilla familjen. Vi landade i en lekpark vid Båtvägen en stund o jisses va skoj det var. Riktigt kul alltså. Vi skrattade gott alla 3. Lite småkyligt på kvällskvisten så vi tog oss snabbt hem. Flis på cykel o H o jag gick. Supermys alltså!

Kommentarer
Postat av: Jessica J

Vilken bra dag! Självklart tar vi caféet nästa onsdag. Engla skulle egentligen varit med i F´s grupp! Vi gick fel men hon får gå kvar fast det var fullt.

2010-09-16 @ 22:17:53
Postat av: Mari M

Låter som ni haft en härlig dag! Är så skönt att läsa såna här inlägg, att ni får njuta av att vara en "vanlig" familj i lekparken långt ifrån sjukhuset. Tanka på såna här dagar så har ni extra energi när det är tunga o tuffa dagar. Kramar!!

2010-09-17 @ 09:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0