Bra dag

Rätt ok dag.. Enda minus är att jag ff är helt seg i huvudet efter migränanfallet.. Sjukhuset: ok.. inte supervärden o lite infektionskänslig så nu blir vi eremiter till nästa måndag. Lekterapin är de bästa. Alltid, och nu har jag möjlighet att sätta mig in i deras arbete i detalj. Skulle verkligen kunna tänka mig att arbeta på lekterain..om ett par år när jag är klokare, påfylld med mer visdom och kraft. Snart.. VV.. det kommer vara ett plus i kanten idag, men skit samma. Helt ärligt. Jag har fuskat av o till men nu är det fan fullt ös medvetslös igen. Ska bara vara så vrålsnygg den 18/9 som det bara går..Ladies night med frua.. säger bara det. Har fått ett livstecken från en idag. Kul tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0