WIIIIIHOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag hann klart. The fucking X is klart!!!! Flis o jag ska till uni-V (universitetet..) o lämna in det lite senare bara. Kl var 22.40 igår när sista pappret dundrade ut från skrivaren här hemma. LÄTTNAD. För första natten på dretlänge drömde jag inte om det heller. Det är som det är, o bara är klart. Opponering o seminarium nästa fredag. Sen är det specialpedagogik o slutpraktik i 5 underbara veckor. Sen är min lärarutbildning gjord.. FATTA DEN DÅ???? Holy smokes... Jag måste slänga iväg ett tack till några människor under skrivartiden. Vickan o Elin som har lyssnat på mitt gnäll.. tack för att ni stått ut med grinulla. Frua..du har fått ta mkt gnäll också.. Love you. Mamma som har lyssnat på mina tårar o frustration. Anna som hjälpte mig med pricken över i. Gumma som skickat kärlek o stöd. Mari M... dina ord värmer gott.. Å sen min handledare, trots att jag inte fattat hälften av de ord som du använt så kan man säga att utan dig hade det brakat o knakat helt åt helvete. I´m truly happy idag. Detta kan bara bli en riktigt bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Josefin

fasiken så grym du är! o tänk att du är klar snart! galet, kul, spännande, ROOOOOOLIGT, so fu**ing värd det!!! Jag hoppas du får jobb på Sikvägen! ;) <3

2010-10-20 @ 09:39:18
URL: http://josefinewedin.blogg.se/
Postat av: Kanon, kram faster M

2010-10-20 @ 16:22:35
Postat av: Mari M

Kanon! Gött att va klar! Jag avslutar min VFU på fredag o kommer v. 45 sätta igång mitt X...wish me luck! Kramis

2010-10-20 @ 21:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0