Snörvel, Host o prosit

Är sjuk.. faktiskt jättesjuk o det är skitsynd om mig. Basilluskerna har satt sig typ överrallt å lägg till 3:e gradens mensapa så kan ni ju gilla läget. Bläää. Har varit hemma hela dagen o kurerat mig. Går det bra då?? Nja. borde tex vila o dricka mkt vatten o varma drycker.. Nej, så funkar det inte för mig. Har massor o göra trots sjukdom, så här gillar vi läget o bara kör på ändå. Seeegt tempo men här har jag inte tid att bara ligga o slappa. Lite news o update.. Jag har slutat som månadsmedl. på VV. Så jävla svindyrt o för den taskiga motivation som "coachen" stod för kan jag ringa en vän o be om att bli skälld på istället. Den här veckan har jag fuskat.. FUSKAT alltså. Det innebär att nästa vecka så är det mer motion, indrag på kolhydrater o en herrans massa frukt o vatten som gäller. PUNKT SLUT! Nä.. over and out. Orkar inge mer ikväll.. natti natti

Kommentarer
Postat av: Mari M

Stumpan, en sak i taget! Heregud, du har skött ditt VV så kanon att du vet vad som "krävs", sen är livet som det är o man kan inte alltid vara duktig...Du duger så bra som du är o ngr extra kilon är inte hela världen, du är så fin Sara o vill du tappa mer vikt vet du vad som krävs utan att behöva få det kastat i ansiktet eller hur? Kramis till dig denna lördag, har ätit supergod mat+rött vin...kan inte vara bättre ;-))

2010-10-02 @ 20:23:17
Postat av: Putte

Men Sara då, inte behöver du gå ned i vikt! :)

2010-10-03 @ 00:52:22
Postat av: Libanfrida

It is healthy, I shall come on your site more often, thank.

2011-04-20 @ 07:51:19
URL: http://libanfrida.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0