Men allvarligt eller?

Jag har skrivit om mitt ex-arbete läääääääänge nu o jag fattar inte att jag itne får till det. Helt allvarligt alltså. Jag måste vara så dum i huvudet, det är helt fucking obegripligt alltså. H jobbar idag o till helgen (fred em) åker han upp med pappa till stugan för att bygga lite. Jag har alltså onsdag, torsdag o halva fredagen på mig att få till skiten. Hur går det till liksom? Skrivpanik, tidpanik.. Jag vill att det ska vara över. NUUUUUU! Det här suger stenhårt. Bara så ni vet.

Kommentarer
Postat av: Sara O

Tiden går, alltid, när man inte vill att den ska röra sig, men också när det är tråkigt fast den på nått underligt vis går antingen för sakta eller för fort då. Men tiden rör sig och det här kommer också att gå över.

2010-10-12 @ 12:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0