Men aj eller??!?!?!

Har varit till vårdcentralen på morgonkvisten. Mitt dumma sår in the ljumsearea vägrar att läka. Så, idag har jag varit o visat upp det. Sköterskan började pilla med långa tops o JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLAR va ont det gjorde. Hon tittar på mig o jag säger.. Men aj eller?!?! Det svider o gör ont. JA, det gör det säger hon o fortsätter.. Marodör. Vi måste låta en dr titta på detta säger sköterskan. Självklart tänker jag.. Välkommen in jag är allmän beskådning.. 3 personer står o tittar mig in the ljumskearea. Fanfanfanfan.. sluuuuuta titta ngn gång. Herregud. Å ta för guds skull inte i det. Läkaren (kvinnlig tack o lov) tar inte i det, men fäller en (enl. henne) rolig kommentar. Du får bli luden hädanefter.. Kul.. el inte sa jag. Det finns ju Braziliansk vettu.. SOM OM JAG SKULLE FÅ FÖR MIG O DRA BORT HELA MATTAN I ETT DRAG DÅ ELLER? Typ nej. Mammas kommentar: du får köpa en epilator.. Å DRA BORT ETT STRÅ I TAGET ELLER??? Men seriöst.. Hur ska jag lösa detta=? Vaxstrips i bikinilinjen?? Fruuuuuuuuua?!?!? hjälp tack!? Innan jag gick till sköterskan var jag till lab o lämnade lite blod. Ett sk uppföljningsprov på gluten.. Men håll alla tummar i världen att det inte är gluten min mage spårar ut av.. Gluten o laktosintolerant eller?? Seriöst NEJ på den frågan. Lab-tanten var imponerad av mig. Så här sa hon, du är den coolaste (lugnaste) människan jag har stuckit på länge. Jaja, sa jag.. det här bekommer mig inte värst mkt. Sen är jag astrött o orkar inte lägga energi på att bli hispig för ett stick. Du är cool säger tanten o sen är vårt lilla möte slut. Ja, just det.. jag kan ju bara meddela att jag har det fetaste fönsterplåstret någonsin på mona just nu. Men fetfatta vad ont det lär göra o ta bort det då??? Nej, säger sköterskan, det gör inte så ont.. MEN HALLÅÅÅÅÅ det gör a-l-l-t-i-d ont att dra bort plåster på ett lätt hårigt area... Suck. Suck. Suck. Å kommer jag dra bort det fort lär väl hela mona ryckas med eller ngt. :( Nu är det alla fall fredag. Jag är supersupen på choklad. Mmmm choklad. Å jag funderar faktiskt på att tröstbaka ngt redan nu, eftersom jag var så jäkla duktig o kollade upp mitt ljumskearea sår idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha ha ha, Stackars mona och stackars dig. Vad var nu problemet, det sas inte i din lilla berättelse:) Löv ya

2010-10-22 @ 15:59:27
Postat av: Frua

KOm hit så vaxar vi vet du, hehe va kul JAG ska ha:)

2010-10-23 @ 17:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0