home alone

Tystnaden är både underbar o skrämmande. Amazing. Flis är hos farmor o farfar, de är så skönt. Hon är supernöjd o får ALL uppmärksamhet i världen. Jag är nöjd. Egentid, skrivtid o sa jag egentid??? Em har gått i helt rätt tecken o jag har skrivit skrivit o skickat den till en person som jag verkligen respekterar och jag värdesätter hennes ord otroligt mkt. Hoppas på riktig kritik, inte snällkritik för att hon älskar mig, inte meskritik för att hon inte vill göra mig ledsen, utan helt uppriktig ärlig o konstruktiv kritik. Va gillar ni den ordbajsen då?? hahaha.. Har inte gått 3½ år (snart..) för inget vett´ni :) Morgondagen går i bara bra tecken. Min älskade syster kommer hit för en kopp kaffe <3 Flis kommer hem efter lunch o Flis o jag ska till Ikea med bästa Anne på em. Gilla! Men nu.. Lördag. Ledig. Barnfri. Sambofri. Dricker lite vin. Dansbandskampen. Gillar gillar gillar. Jag är på grymt gött humör, förhoppingsfull o redo att äga min stora dubbelsäng BY MYSELF inatt.. Gissa en som kommer bre ut sig riktigt gott eller? Mmm. Sovmorgon tills JAG vaknar imorgon.

Kommentarer
Postat av: Jessica J

Vilken Lyx! NJUT!!!

2010-10-16 @ 21:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0