Lyrisk

Idag har jag sett sann glädje i mitt barns ögon. Har ni hört begreppet Stjärnögon? Ojojoj. Flis o jag har varit på trollkarl och musikshow i Kristinehamn. WOW. Vilket drag o vilka publikfriare.. Barn kan ju vara rättså hårda kritiker har jag hört.. Men WOW. Bara WOW. Helt amazing bra. Man blir aldrig för gammal för magi.. eller klämmiga barnsånger. Dessutom..Flis gjorde ett starkt intryck på grabbarna grus så hon FICK med sig 2 Mojje dvd o en cd-skiva från honom. Signerat.. Till min kompis kram Mojje. GRATIS, FICK KOSTA INGET!! Helt otroligt. Mammahjärtat hoppade o gjorde en lätt frivolt över detta.. wow. Jag är lyrisk. Jag tackade så otroligt mkt för deras framträdande på lekterapin idag. Berättade för dem HUR otroligt uppskattat och värdefullt det var att de kom. Då sa Mojje.. Hur tror du det känns för oss då? Bara det att kunna ge lite glädje, trolleri, sång och musik.. Det är det minsta vi kan göra för barnen här på lekterapin... Vad säger man? Herregud, att jag inte började böla liksom. Jag är så jäkla själaglad o har helt klart haft en sånadära sjukt bra dag som man kan ha ibland. Flis är så otroligt nöjd o har helt klart fått sig 2 nya idoler. TOBBE TROLLKARL & MOJJE <3

Kommentarer
Postat av: Mari M

Härligt att höra hur bra ni haft i em! Kramis

2010-11-02 @ 20:49:51
Postat av: mamma

är så glad över att få vara din mamma och felicias mormor

2010-11-02 @ 20:55:25
Postat av: Mari M

Härligt att ni haft en så bra em! Kramis

2010-11-02 @ 21:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0