ny dag-nya möjligheter

Fördel med det.. man stryker helt enkelt de dagar som suger energi. Idag tar vi nya tag, Det ser ju tom ut att bli bra väder så vem vet.. vankas det en bra dag el=? Är lite kass i kistan.. varför? Jaja, min mage har ju tedens att bara sluta fungera stundtals. Vi tänker inte mer på det så släpper det snart. Dagens plus.. Hammarö tredagars är slut i em. GUUUUD VA GÖTT!!! Hm.. får dessutom lite egentid som ska innefatta pluggning..Får bortpriotera en middad på krp.. men jag måste sätta mig med min bilderboksanalys. Det är faktiskt ngt jag ser fram mot. Jag får inte så mkt tid för att plugga numera..så jag tar varje tillfälle i akt att sätta mig ifred en liten stund. Annars då.. Fick ett rejält melt-down igår. Besöket hos farfar på csk tog musten ur mig, bägaren rann över o jag hade en pissig kväll i min ensamhet. Tack systeryster för alla varma ord o kärlek. <3 Men idag tar vi nya tag. Kanske dags o ge sig ut o göra vårfint i trädgården??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0