men snälla.. skojar du med mig el=?

Ungefär så reagerade jag när gummas gubbe H ringde. Punka på vänsterbakhjul? nonono säääääkert hörru. Gick ut o kikade.. Fan. Punka el ngt. Tja.. luften kan väl gått ur eller?? Eller INTE. En spikjävel satt i däcket. Nice.. HEEEEEEEEEEENRIIIIIIIIIIIIIIIK.. kom o fixa. Å han fixa på typ 5 min. Har aldrig sett ngn byta däck så fort. Tankarna gick i mitt huvud om jag kanske skulle ha bett om att få göra det.. Men nää han fixa detta så bra så bra. He is a handy man...my man. En sån ska man hålla fast vid tror jag:)

Kommentarer
Postat av: mamma

jo du, håll hårt som sjutton!

2010-05-04 @ 19:41:29
Postat av: Sara O

Lyssna på mamma du!

2010-05-04 @ 20:34:29
URL: http://vaxlanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0