Men, säg den lycka som varar för evigt?

All energi försvann när vi kom till sjukhuset(när vi åkte hem fr Örebro) förrut för provtagning. Jag just det.. livet suger.. så var det ja. Monsterbehandling som väntar min älskade dotter imorgon plus ett par dagar framöver. Nätter from hell. Bara för att det just nu är motvind i typ allt jag tar mig för.. så är min farfar riktigt dålig. Detta kan sammanfattas med uppförsbacke i motvind å en jävel står på toppen o hånskrattar åt mig som VERKLIGEN försöker orka ett litet steg i taget. VV imorgonkväll eller? Typ inte. Inte imorgon.. Bangar inte för ett plus egentligen, eftersom jag har haft en sjukt härlig helg med mkt gott. Men Nej.. jag orkar inte. Återigen känner jag mig faktiskt känslomässigt rövkn***ad o jag känner bara dret dret dret av allt ihop. Ridning på tisdag eller? Typ inte. När jag inte ens orkar med min batteriladdare så kan vi konstatera att jag är sjukt trött. Alldeles för trött. Vet inte hur jag ska palla med denna veckan. Jag är tröttis, som fan helt enkelt. Nu ska jag ta en liten promenad.. (de där 3 ballerina kladdkaka kakorna till kaffet var ju liksom liiiite onödiga egentligen o inte förglömma 3*2 propionts.. KUL o bra gjort Saris..)

Kommentarer
Postat av: Sara O

Nej, vet du va! Du FÅR unna dig godsaker i livet! Det är du värd och när du inser det kommer du att få energi till att komma igång och träna igen! All is good my friend! <3

2010-05-09 @ 19:21:39
URL: http://vaxlanda.blogg.se/
Postat av: Malin

Unna dig allt du vill ha! Tänk inte på det! Jag hoppas att det går så bra som det kan gå med medicinen för flis ! Du är stark och du kommer hitta dina batterier tillslut, tänk inte på såna saker som vad du äter, helt obetydliga små ting!

Tänker på dig!

Kram Malin

2010-05-10 @ 06:17:06
URL: http://lillirose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0