Lilla Princessan

Princess hade jag igår.. Hon är såå fin. Fux tror jag minsann. Lite koko i huvudet tydligen, eftersom hon har ett antingen eller humör. Springa springa skitfort.. el inte springa alls. Igår var det springa springa som gällde. Å under framridningen skrittade vi ut i SKOGEN.. hur mkt gillades inte det då?? alooooooooooooooooot. Sen var vi inomhus o kämpade med framdelsvändningar o skänkelvikningar. HELL YEAH! Det gick faktiskt så sjukt bra att jag kände hur självförtroendet steg med typ 200%. Princess har givetsvis stor del i det. Sen måste jag skryta lite om min ridlärare Carro.. Fan va bra. Ni som inte träffat henne kan inte förstå.. men hon är så himla bra på att förklara, ge feedback o ge konstruktiv kritik. Bara bäst.

Kommentarer
Postat av: Jossan

hahaha, ja det där känner jag igen :o) Hon är ju lite som hon är..

2010-05-05 @ 22:16:45
URL: http://jossan-jossansblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0