Klippt mig

Flis tyckte stenhårt att jag skulle köra samma frisyr som henne. Mja, sa mamman...vi får se. Klippte mig i fredags. Gick in som 31 år o kom ut som 41 år (absolut inget fel på att vara 41 år.. men jag åldrades gm min frisyr...)När frisören pratade om ditt o datt o så här skulle vara snyggt..ja det lät ju bra. Men när hon fluffade till det o hade i en hög med mousse..spray o klet... Mja.. det blev ju inte riktigt som jag tänkte mig sa jag då. Hon ville genast sätta saxen i håret igen.. Nja.. jag går hem o försöker göra ngt själv. Idag..still not nöjd. Men men.. det är bara hår o det växer ut igen.

Kommentarer
Postat av: Mari M

Hahaha, det ordnar sig nog ska du se! Jag känner igen problemet fast jag har det omvända. Min frissa tror att jag vill se ut som en blond donna med mkt fluff så jag brukar inte gå på stan efter frissan utan åka hem...Jag är en vuxen kvinna o vill faktiskt se ut så också o inte som en desperat tant som försöker se ut som 25 ;-)) kram kram

2010-05-24 @ 17:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0