Heldag i skolan..plus liiiite till

Dagarna avlöser varandra snabbt nu. Shit alltså. Men nu har jag 2 grejer kvar. 1 muntlig redovisning och hemtentan i matte (plus gruppredovisning på show and tell, men det ska bli så sjukt kul så det ligger inte på mycket-att-göra-listan) Igår red jag underbara Elantra igen. Juvel i hjärtat.. men Elantra är FANTASTISK att rida. Vi hoppade igår. Jag gillar inte att hoppa.. det är läskigt som fan. Men det gick faktiskt helt ok.. mest för att hästen är underbar o gillar att hoppa. Jag är också duktig. (Klappar mig själv på axeln) Hmmm mer då? förrutom att dagarna går asfort så är pappi mitt uppe i en flytt ut till Ö:a. Det är renovering både här och där. Det är snigelinvasion i trädgården Blääää jag jagar med spade o kastar iväg till skogen. Idag är en underbar dag. Varmt varmt varmt. NJUTA! Så jag o Flis baka en sockerkaka, vispade lite grädde o tog med lite sylt o nybryggt kaffe till min pappa o H som var hos pappi o greja i huset. Å just det, vi tog en cykeltur.. Riktigt gött. Tänker inte springa idag. Dels för att jag har sjuk träningsvärk i benen sen ridningen igår, å dels för att jag ska springa/gå vårruset imorgon. JAPP ní läste rätt. Överlever jag så lovar jag en uppdatering inom en snar framtid. Heldag idag. Riktigt bra dag. Nu.. någonslags koma för jag hamnade vid köksbordet o orkar inte ta mig upp...Hm..

Kommentarer
Postat av: Mari M

Duktig du är tycker jag! Kul att se dig igår på KAU, lycka till på joggen!

Kramkram!

2010-05-20 @ 08:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0