Stackars liten Flisfis

Idag grät hon så att hon stod och skakade. Tårarna sprutar och känslorna välmar över. Jag städar kontoret o Flis kommer in o håller sina händer på kinderna.. "Jag har tandvärk mamma.." Onkovin-ont i käkarna nu alltså.. Fy fan. Ger efter konstens alla regler mer smärtstillande. Oron stiger hela tiden, hon vet inte om hon ska vara glad el ledsen. Ängslig ngt så fruktansvärt...Mammihjärtat värker en sån här dag. Hon ligger på soffan o sover bort större delen av dagen, trött av det smärtstillande hon får (lyckas äntligen slappna av). Tänk er att man gör allt i sin mamma-makt för att hjälpa sitt barn som visar att det gör ont. Men det gör ont överrallt.. vart ska man börja blåsa då? Och vad gör man när det inte räcker till....kärleken är i överflöd...men inte ens den är tillräcklig en sån här dag för att hon ska vara en glad o pigg liten tjej...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Stackars er! Mitt mammahjärta värker....

2010-06-09 @ 23:10:49
URL: http://jessicawjohannesson.blogg.se/
Postat av: Mia

Att som barn och förälder behöva gå igenom något sådant här måste vara obeskrivligt fruktansvärt. Det enda man vill är ju att barnen ska vara friska och må bra och man skulle offra livet för att göra det möjligt. Mina tankar går till er när det är så här och jag hoppas att hon snart mår lite bättre igen. Ta hand om er!

2010-06-10 @ 16:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0