lite skryt

Så inte svenskt att skryta och vara stolt över sig själv. Men here goes. Jag fick VG på barnlitteraturanalysen.. HELL YEAH!!! Ruskigt stolt för jag var så sjukt nervös (så att jag kunde skjuta mig alt gå o spy enbart för att slippa redovisa typ) inför redovisningen, men det gick ju faktiskt bra. Shit liksom.. Snart dags för mina 2 efterlängtade veckor med vfu (Soooooom jag läääääängtar!!!) sen är det dags o ladda batteriet för att ta nya tag HT-10.. Sista terminen på Lärarprogrammet KAU.. Åh shiiiiit. Snart färdig förskollärare, jag kommer njuta VARJE dag som jag får gå till ett jobb jag verkligen brinner för resten av min arbetstid i livet. Tokgilla på den faktiskt hihiihihi

Kommentarer
Postat av: mamma

jaaa, Sara, fy faan vad du är braaa! detta kommer från mitt hjärta!

2010-06-06 @ 20:25:57
Postat av: Mari M

GRATTIS!! Du är så go o är väl värd VG!! Själv har jag ännu en uppgift kvar...samt svar på engelsk grammatiktenta kvar innan det är sommarlov...Men sen blir det njuta av innan sista hösten på KAU fatta va snabbt dessa 3,5 år gått! Det var 3 år sedan vi satt bredvid varandra i aulan...! Ja, jobb i morgon o resten av sommaren förutom 3 veckors semester! ha det gott min goa vän! kram kram

2010-06-06 @ 21:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0