Kommer att sakna...massor

Har haft 3 år med vfu under olika omgångar på bästa förskolan. 3 år där personal hjälp mig att bli trygg i min pedagogroll och finna mig själv. Jag kommer verkligen att sakna barn, personal, föräldrar, lokalerna..å den fantastiska gården. Det finns en anledning till varför jag säger att det är den bästa förskolan. Men jag är redo för min sista utmaning under lärarutbildningen...förskoleklassen. OMG.. men men det blir säkerligen lika fantastisk upplevelse som förskolan. De två veckor som jag gjort nu har varit enormt lärorika och intressanta.. Jag tar in allt jag kan, jag observerar barn och personal för att lära mig mesta möjliga. Men man blir aldrig färdiglärd.. Tror man det så ska man nog inte arbeta som förskollärare.. eller med barn och ungdomar överhuvudtaget. Ge o ta..Ta o ge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0