Riktigt bra dag

Idag träffade jag en person som jag inte sett på minst 15 år. Det är säkert mer år än så..18 kanske..Jag har inte riktigt ord som kan beskriva det vi pratade om idag. Men timmarna rann iväg, skratt, riktigt nära till tårar, hopp/glädje, sorg/tröst.. Emma..Läser du det här..tack för idag. Vårat samtal gick rakt in i hjärtat. Jag skrev på fejjan att jag skulle ha egentid. Å egentid vart det i 6 timmar! Hem o plocka upp det käraste jag har för att åka o handla lite kvällsmys o lördagsgodis. Riktigt uppskattat då hon inte sett mig på hela långa dagen. Kärlek<3 Å nu då..Sitter med lilla datorn i knät, småpratar med gubben i huset, njuter av ett glas rött o funderar på samtalet idag. Det är mycket känslor i omlopp hos mig och jag har egentligen bara en liten sak att säga innan jag avrundar dagens inlägg... Var ödmjuk inför livet för livet är ingen självklarhet. Lev livet, men var medveten om vad som händer runt omkring dig. Var försiktig med ditt liv, men lev det ändå fullt ut och ta tillvara på varje dag som om det vore den allra sista...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0