Nu är vi redo!

Idag har det inhandlats ett regnställ. Ett prima (icke hello kitty) regnställ för dessa underbara regniga dagar. Vi (Flis o jag) har varit ute o plockat blåbär idag. Cirkus en halvliter sen var hon akuuuuut bajsnödig o var tvungen att gå hem. Väl hemma.. -"nää var inte bajsnödig.. ville ju bara hem mamma..det förstår du väl?" Suck..Ok.. Nya tag en annan dag. Blåbär är ju sjukt härligt o ha i frysen.. tänk bara en blåbärspaj i december. Mumma! Har bakat chokladmuffins i all hast också. Har nämligen hittat kakmixer från kungsörnen.. hallonkaka.. chokladkaka..morotskaka... o fatta, det funkar att göra muffins på också :) Gilla gilla. Lättbakat o det går asfort att göra. Fredag idag alltså. Hm.. Min kära far går på semester idag.. På tiden tycker jag.. Alla som sliter o drar i honom. BACK OFF.. låt han vara ett par veckor är ni snälla. Grillning står på schemat ikväll.. ett glas vitt (el två) till det o helgen är välkommen in i mitt hus. Träffade förresten min exchef idag på stan. Lena.. om du läser detta. Jag blir så glad varje gång jag pratar med dig. Du är faktiskt den bästa chefen jag haft..någonsin. Saknar er alla på Frösunda, även om jag valt utbildning o ny inriktning i livet. Stor kram till er. Regnet porlar ner o jag måste fått en snetändning av ngt slag.. jag funderar helt ärligt på att ta en långpromenad. Fatta den då?! Gumma.. vi hörs sen, det var härligt o höra din röst förrut. Älsklingssyster min. Fruuuuua... men kom hem nu då.. jag saknar dig massor ju.. Nu har vi ju inte setts på assssssssssssssssläääääääääänge ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0