Men va fan hände här då???

Underbarste ungen gör en tokvändning o gör mig så heligt förbannad o arg (efter en underbar dag) så jag tror jag måste ge mig ut o gå ett tag. Vad som hände? Världens härligaste lekparkshäng slutade i smärre vansinnesutbrott när ungen tar en näve grus/småsten o slänger det i ansiktet på mig?!?! SÅ INTE OK! Så här var det. Vi var ute på cykeltur, inga konstigheter där. Hittar en lekpark, kanoners! Busar o leker. Hjälper Flis o klättra upp i en ställning med lite krussiduller o en rutchkana. När jag står däruppe busas det för fullt. När hon står där greppar hon tag en näve grus/småsten o slänger i ansiktet på mig. Jag blir arg, man gör inte så. Tittar på henne o säger att nu är det bra. Sätt dig o åk ner. Vi ska åka hem. Hon bölar. Jag är arg så jag kokar. Va fan hände liksom? Hon kan inte svara mig. Jag blir ledsen.. Flis har aldrig kastat sten el grus på mig.. Hon har aldrig kastat ngt på mig så där förrut. Konsekvenser av handlandet? Jag låser in cykeln i förrådet ett par dagar o det blir inget lekparksbus så länge cykeln är inlåst. Jag berättar för er för att jag är ARG, LEDSEN o FÖRVIRRAD.. det är helt jävla osannolikt sjuk handling.. Jag undanber mig kommentarer som handlar om hur man ska hantera en sån här situation, för i slutändan är det ändå var förälder som uppfostrar sitt eget barn. Eller hur? Nej, nu kokar det i blodet.. JAG MÅSTE UUUUUUT!!!!

Kommentarer
Postat av: Frua

<3 Det är bra, gå så skorna brinner kompis.

2010-07-09 @ 00:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0