Hemma igen

Fast vi kom igår. En helkväll i goda vänners lag väntade på mig o Flis. Underbart att det finns människor som får en på topp fast man är trött så man nästan ramlar av stolen. Fetgilla. Å vet ni vad som låg o väntade på mig när jag kom hem? En avi från H&M rowells.. Mmm kläder! Fiiiiiiiina kläder. Å det andra?? Första boken i TWILIGHT serien.. kan knappt lägga ifrån mig boken. Jag är sen som vanligt när det gäller bra, snygga o läsvärda saker.. Men det här är OMG känlsa.. helt otroligt.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kan bara säga grattis till att du har börja läsa böckerna!! Välkommen in i ett beroende... Jag är på bok 3. Det är du, jag o alla 14-17åringar... Men jag gillert!

2010-07-18 @ 10:59:51
URL: http://jessicawjohannesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0