Hello Kitty

Jag tycker faktiskt att den lilla katten är söt. Visst, det kan bli lite väl mkt om man inte sätter stopp (läs dator, hörlurar, dockor, pool osv). Vissa klädesplagg tycker jag är assöta o jag skiter fullständigt om det är folk som stör sig på att jag köper det till min dotter. Idag ska hon få ett rött (el svart) regnställ med denna lilla kisse. Jag har letat överrallt efter ett snyggt funktionsregnställ o nu köper jag det här o trotsar denna heltokiga regnperiod. Ut ska vi, det är bara så. Jag ger inte upp om sommar, värme o sol..jag ger mig mig för gråmulen himmel, regn o lite svalare väder. Det blir säkert bättre snart igen :)

Kommentarer
Postat av: Me

Blidde inget Hello Kitty regnställ.. för denna gången.. Ett i Rosa från Lindex (å sisådär 100 kr billigare) fungerar alla tiders det med. Wiihoo dags att ge sig ut mot blåbären :)

2010-07-30 @ 13:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0