Vilken dag va...

Först telefonmöte med Försäkringskassan i 40 min ang vårdbidraget m.m. Sen i tel med Csn..Underbara csn.. yippikajej. Men nu tror jag att 2 tunga saker har lyfts från mina axlar. Hoppas det alla fall. Tvättat en maskin o hängt den.. ska tvätta en till då Flis gjorde en suprice-spya i köket. Nej, jag tror inte att det är cellgifterna som spökar, mer att hon är vansinnig på sin mamma som tjatar huvudet av sig pga mat. El brist på aptit som leder till att hon inte vill ha mat. Överhuvudtaget alltså. Har en fucking magdag dessutom, de har kommit rättså ofta nu ett tag o jag vet att det mycket beror på en inre stress o oro. Men Nej, jag har inte tid el lust att reda ut vad det är nu. Orkar inte vara sjuk, sjukdom har vi så det räcker i vår familj. Dagens bästa höjdpunkt var att Maria kom hit med ett par raggissar åt Flis. Supersöta rosa små saker.. Å jag ska också få mig ett par *i love* i utbyte mot en klädpåse med utväxta kläder från Flis till söta snuttJosefine. Att göra nu: sätta på en ny tvätt, o sen ligga i soffan tills H kommer hem. Då ska jag ta en promenad o försöka ladda lite batterier.

Kommentarer
Postat av: Gt

Hänger gärna m på batteri prommis vet du!!

2010-01-15 @ 19:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0