today

Mamma o A kommer snart.. el ja.. om en timme el ngt. O dom kommer med matleverans, me like o det uppskattas väldans mkt. Flis har tjatat om en blåbärspaj jag vet inte hur länge, att hon faktiskt skulle tycka det är gott tror jag inte, men visst. Vi gör en paj o bjuder våra besökare på. Sen finns det inte så många fler planer. Kanske tar en promenad lite senare, ingen timmes promenad kanske. Men för att få komma ut o andas lite. Flis biverkningar från veckans mediciner lär ju komma när som helst. Blåsor? Huvudvärk? Undrar vad som händer denna gången. Hennes slemhinnor o munnen är sköra, det blöder lätt så vi måste använda en specialtandborste. Annars har jag inte märkt så mkt. Än. Vi får se, blodvärderna är på väg ner i bott igen, men det räknar ju läkarna med. Hon är förmodligen infektionskänslig o som sagt, väldigt skör. På tisdag är det dags för en onkaspar-spruta i benet igen o blodprover. Det är ungefär så långt jag orkar se. Sen vet jag inte mer.

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej! Hamnade på din sida genom en kommpis som berättade om den. Har också ett barn med leukemi som behandlas på CSK och drottning silvias barnsjukhus. Känner så igen mig när jag läser om er. Ville bara säga det så du vet att ni inte är ensamna. För det kan kännas så ibland. Vi har under förra året ordnat fikaträffar på lekterapin och ska försöka hitta på lite saker under våren. Vi sätter upp lappar på 12an, lekterapin och dagvården. Så om ni vill och orkar träffa andra i liknande situation så håll utkik efter dem, eller hör av dig. Lycka till med allt. Hälsningar Karin

2010-01-17 @ 15:50:32
Postat av: mamma

sicken god paj det blev. och vilken fantastisk dag.

kram på er alla tre

2010-01-17 @ 20:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0