siktar på en bra dag

Fick en mkt bra start på dagen.. vågen visade -1 kg på vågen :)Wiii love it! Var till Ikea på en liten shoppingtur med min vän Maria igår. ALLTID lika skoj. Maria ger en feelgood känsla i hela kroppen. Idag: ridning för Flis ute på Färjestad kl 13. Min bästa ridlärare ställer upp o kommer göra mitt barn alldeles överlycklig. Ska montera en hylla i Flis rum, sätta upp ny gardinstång i hennes rum plus byta ut julgardinerna i köket, sen borde jag öppna en bok el två inför den nya kursen..Snabeldraken ska fram en sväng o sen är det hälja igen. Ahhh.. jag siktar på att ha en riktigt bra dag faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Faster Maria

Jag hoppas att er dag blir bra, kram Maria

2010-01-22 @ 09:49:04
Postat av: GT

Låter som ni får en kanoners dag!! Ha det gott vi kanske se under helgen vi har iof besök Mera Boxrar i trägården!! FULL FART !!!! Ha det gott krama flis

2010-01-22 @ 10:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0