Kung Bore...

Har kopplat sitt iskalla grepp om oss alla. Det är inte läge o klaga mer på kylan, seriöst, det blir inte så mkt bättre ändå. Hade vi varit helt friska o krya i vår familj så hade jag bokat en sista minuten till värmen, utan att blinka. Men, nej. Det är bara o stå ut o uthärda, vi går ju trots allt mot varmare årstider. El hur? JAg säger burr, burr, burr o inser att i detta nu har jag brassat på med 11 värmeljus, ett blockljus o 7 långa ljus (inkl 4 ljus på ena toaletten) bara för att det ska bli ngn värme i huset. Stackars luftvärmepumpen orkar liksom inte leverera när det blir så kyligt. En kamin skulle man ha.. är helt inne på din bana gumma.. guuud va gött det skulle vara. Innan dess tänker jag strutta runt i ett par leggings o vida trekvartsbrallor, en stor huvtröja, strumpor o raggissar på fötterna. Flis har varma kläder hon med, men trotsar kylan med att smaska lite glass mellan varven.. G-L-A-S-S eller?? Seriöst.. jag fryser redan.. en brainfreeze kan jag vara utan. Helt klart. Å dessutom har inte min mage riktigt förlåtit mig sen gårdagen. En masschock av brie, cambozola (el hur det stavas) o babybell ost.. MMmmm så gott, men big no like för maggen..Måste vara extra snäll mot magen idag..

Kommentarer
Postat av: mamma

min pappa sa: " allt man får i sig blir man vacker av" så det så. kram <3<3<3

2010-01-08 @ 19:28:40
Postat av: Gumma

Mmm ja det här med Kamin har vi tänkt på länge, det är så förbannat kallt i detta huset. Jag kan inte ha Tristan liggandes på sitt täcke eller Oliwer sittandes på golvet. Fy F*N nu får det va nog med Kyla... När vi fått kaminen så får du komma hit på ett glas vin & njuta av värmen. Pussa Flis från oss. Ge den till dig själv från mig & prinsarna. Saknar dig! LOVE

2010-01-08 @ 22:02:47
URL: http://ankibenjaminsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0