Fredagkväll, underbar kväll

Måste tacka Vickan, Maria o Ullis för en riktigt kul kväll igår. Tack för skratt, fniss och prat. Jag tog en taxi hem o åkte med en riktigt härlig chaufför. Riktigt serviceminded o såå trevlig. En äldre herre med intresse för sina kunder. Vi satt o prata hela vägen hem, när han skulle svänga upp till vår gata så höll han på o preja ner gatuskylt. Han tittar på mig o säger " hoppsan, stod det en gatuskylt här?!" Lägger i backen, backar lite o rycker lite på axlarna o släpper av mig vid mitt hus. Hemma safe and sound. Det är sällan jag går ut o roar mig bara så där..så jag unnar mig en taxi när jag ska hem. Det är bara så. Idag: ingen skallebank eller kräkvarning. It´s all good..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0