fanjävlahelvetesskitcancer

Har fått riktigt dåliga nyheter idag. Vi har ju beslutat oss för att gå med i en studie för onkaspar. Dvs spruta i benet-behandling..Hade vi haft turen på vår sida hade Flis fått en spruta var 6:e vecka totalt sett 3 sprutor. Nu hade vi inte turen på vår sida o vad händer? Jo, Flis ska ha den här förbannade sprutan varannan vecka totalt sett 10 sprutor.. FY FAN. Det gör ont i mammihjärtat. Mycket ledsna stunder väntar oss alla. Jag är så less på allt som har med ALL att göra. 3 månader har gått sedan hon fick diagnosen o marken bara försvann under oss. Jag kämpar verkligen för att orka hålla näsan över vattenytan..sånnahära saker är som tyngder i benen o det är dags att sparka allt man kan bara för att hålla sig uppe. Fy fan... en jävla skittid väntar kring hörnet. Hur ska smulis orka med det här...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad är meningen med detta? Herregud, hur mycket kan man orka som människa? Jag lider så fruktansvärt mycket varje vaken sekund på dygnet för er och mina tankar är konstant hos Flis. Lilla gumman...kan bara säga kämpa på och gråt när du behöver gråta.

2010-01-25 @ 17:42:07
Postat av: mamma

ni hjälps åt så fint och bra, flisan, du och henrik.

älskar er tänker ständigt på er och ber frör er.

2010-01-25 @ 20:13:13
Postat av: Jeanette

jaa usch vilket hemskt besked , får hålla tummarna att det är duktig personal som fixar detta , styrka till er kram nettan

2010-01-26 @ 00:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0