Egentid

Imorgon ska farmor ha Flis en stund. Jag ska...eh..jag borde..äsch fuck that.. jag ska ha egentid. Göra det jag känner för helt enkelt o hoppas att jag har en bättre magdag än idag. Sitter o kollar på Let´s dance.. drömmer mig tillbaks till tiden när jag tävlade i dans. Ja, faktiskt..jag har tävlingsdansat i bugg. Skitkul o ibland längtar man tillbaks till dansdelen..inte tävlandet dock. Har varit i startgropen för att börja dansa i många år, men det har inte blivit av. Så..kanske sätter jag på SPOTIFY på högsta volym o röjer runt som fan här i huset o bara shakar loss totalt=? hehehhe..Me like. (en liten parantes om the diet..jag har fuskat lite så nu lägger jag in lite kosttillskott o då jäklar blir det o sköta sig minsann..)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du gör helt rätt!!! Ha det så skönt!!

2010-01-16 @ 15:49:53
URL: http://jessicawjohannesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0