Å nu då??

Flis är lite piggare idag, hon har inte behövt smärtstillande idag..än alla fall. Jag frågade om hon ville åka till stallet idag..JA!!! Det vill jag sa hon. Hästarna i stallet har jullov. Måste messa ridlärar C o kolla att det är ok att vi åker dit en stund. Jag är rastlös, känner att det är en heldel jag skulle vilja/behöva göra..Men borde o att göra = noll energi blir ingen bra kombination. Skulle vilja åka hit o dit.. spendera en massa pengar o få saker som jag vill ha det. Men det finns inga pengar att göra så för. Jag får sitta kvar i min morgonrock o vara rastlös. En promenad kanske=? Bara -15 grader idag.. Rena rama sommarvärmen. Nästan alla fall. Ska ta tag i livet o dagen nu, Flis börjar bli lite otålig så jag ska kolla med C om vi får komma en stund. Flis längtar efter finaste pållarna <3

Kommentarer
Postat av: mamma

hoppas det blev bra! <3<3<3

2010-01-02 @ 12:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0