2010

Ser snyggt ut att skriva o framförallt att säga. Nog om det.. Jag har börjat jakten på kilosen idag. -10 kilo är det sagt så vad vänta på? Jag klädde mig varmt o tog en hurtig morgonpromenad på 30 min på fm. No sugar and no candy. (En pepparkaka vart det hos farmor o farfar till Flis, men det var mest för att jag har blivit lovad mat o det fanns ingen förrän flera timmar senare *grr*) Nu är det alla fall igång. Håller vädret o kylgraderna i sig så tar jag en promenad imorgon också. Det är gôtt o komma ut. Jag är irriterad som fan själv o det är inte en sugar rush. Jag vet vad det beror på o det är många faktorer som gör att bägaren håller på att rinna över rejält. Är så där arg o irriterad så man gör bäst i att inte prata med mig alls på ett par timmar. Så..tänkte ni ringa ikväll?? Snälla kan vi höras imorgon istället. Jag är inte på humör för 5 öre.

Kommentarer
Postat av: mamma

du kan ringa till mig och skälla på mig, jag lovar att lyssna. älskar dig

2010-01-01 @ 18:46:31
Postat av: M

Bra att du förvarnar, jag hör av mig imorgon istället gumman! KRAM

2010-01-01 @ 19:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0