Lek hela dagen lång

För få vuxna människor leker. Varför kan man fråga sig, det är ju askul o leka. Känner på mig redan nu (innan jag är färdigutbildad) att jag kommer gå i min mammas fotspår o leka livet ut. Dvs..Flis kommer skämmas ögonen ur sig när hon blir tonåring. Men det är ok. Jag älskar dig mammi, tänk va mkt tråkigare allt skulle varit om inte du styrt upp lekar av olika dess slag under alla år. Det ÄR kul o leka. Kull, kom alla mina barn, Tipp, fruktsallad...det finns ju massor av lekar som inte borde vara svårt att få med vuxna i. Så varning alla mina vänner, nästa gång kommer jag o styr upp en kul lek o då gummistövlars ska ni leka med mig!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Bra där Sara =)

2010-02-08 @ 17:28:59
Postat av: Mari M

Javisst leker vi för lite! Själv har jag inte tid...eller så tar jag mig inte tid...;.) Det är mkt i skolan nu som tar tid samt att alla barnen har sina läxor o aktiviteter, men jag gillar ju när det är mkt runt mig. Visst var Disney On Ice bra, jag o E var där, superkul! Dock var det kalas här hemma, en ensam valp som fått tag på DVD-film...tyvärr bibblans som han dessikerat...ja så är det med både barn o hundar! Ha det gott+kramar!

2010-02-09 @ 07:52:44
Postat av: Josefin

Vi kommer leka med er, livet ut! =)

2010-02-09 @ 23:12:09
URL: http://josefinewedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0