Ingen ridning igår :(

Rasrisk i ridhuset. Shit alltså.. Men istället hade vi typ teori/värdefull pratstund med bästa ridläraren. Vi fick skriva ner våra mål med ridningen, vad vi tycker att vi är bra på (så osvenskt att behöva ge sig själv beröm), vad vi vill göra under vt och Vad vi vill bli bättre på. Det blev en rannsakan för mig själv. Det är faktiskt bra att utvärdera sin ridning o sig själv som ryttare o varför man tycker det är det bästa som finns..Det är svårt att tillgodose så många elever samtidigt, men nu vet hon alla fall vad jag vill och vad jag vill bli bättre på. Jag gick alla fall ut i stallet o gav mitt lilla hjärta Juvel lite morötter.. Sötisen..Tog mig en kram o han är bara så go att han lägger sitt vackra huvud mot min axel..KÄRLEK <3 gav även stora vackra Elantra en morot. SurUlla som hon är så lägger hon omedelbart öronen bakåt o ser så sur ut som bara hon kan göra. När hon insåg att jag var go mot henne o gav henne ngt gott så flyttades öronen sakta fram igen. Älskar detta stall, atmosfären och hästarna. Det skulle ju vara en dröm att få ha egen (läs Juvel..) häst stående där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0