bra dag :)

Nej, en mycket bra dag. Jag har träffat en person som alltid ger mig energi och livsglädje. En person som får mig att längta ut i arbetslivet varje gång vi pratar med varandra. Hon är min mentor för livet.. det finns verkligen ingen som Gisela.. Bästa Gisela. Sen en bra dag i skolan också. Bra människor som hjälper mig på så många mer sätt än vad ni tror. Ni är mina solar. Ringde bästaste Gumma på vägen hem.. krya på dig älsklingssyster min. Lagat mumsmums mat på Flis begäran och omtänksam och kärleksfull som jag är så köpte jag 2 semlor till lilla familjen att gotta sig på. Jag hoppar över semla av förklarliga skäl som är 2. 1. Laktosintolerant 2. jag bantar ju för tusan. Fick himla härligt besked av bästa ridläraren också.. YEJ, ny ridtid för min del. En timme tidigare, tack så jättemycket för det. Å det allra bästa är... Flis så klart.. Hon går utan att knappt halta alls idag o är faktiskt ändå relativt piggelin. Hon har fått smärtstillande ggr 2, men ändå.. det är stort när hon orkar med sig själv. Hon har tom hjälp mig laga mat ikväll. Min duktiga tjej <3 Nu ska vi ha mystid en stund, för snart bär det av till finaste Juvel o bästa ridskolan FÄRK!

Kommentarer
Postat av: Josefin

blir alldeles glad o varm i kroppen av att läsa att det varit en bra dag, och lilla stumpan.. älskar din lilla smulongen! :) Kram på er!

2010-02-16 @ 21:13:14
URL: http://josefinewedin.blogg.se/
Postat av: Mari M

Härligt att höra att ni haft en så bra dag! Kramkram!

2010-02-16 @ 22:22:42
Postat av: Gumma

Åhh så skönt det är att prata med dig Älskade gumma =) TACK.. Hmm jag har att tryckt i mig en semla idag ja Nya tag imorgon för nu är det stenhård diet på mammi på Ålis. Love you & Flisan duktiga tjejen. Puss på er

2010-02-16 @ 22:22:51
URL: http://ankibenjaminsen.blogg.se/
Postat av: mamma

duktiga flisan, och duktiga lilla familjen! kram

2010-02-17 @ 05:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0