Tokiga Flis

Hon kan vara så dråplig. Det slängs ut ord hit o dit o ibland prickar det ju helt rätt. Jag skrattade så jag höll på att kissa ner mig förrut. Jag hade druckit en stor kopp kaffe o alla vet vilken nasty andedräkt det blir av kaffe... o flis kommer med ficklampan i högsta hugg. Jag vill se om du behöver borre mamma. (Borre: tandläkare/borrning/lagning) Jag gapar o hon kikar in. Jag tar i o blåser henne rakt i fejjan varpå hon säger. DET LUKTAR SUR MUS I DIN MUN MAMMA!!! Say WhAT=??? Vad är det försöker jag få fram medans jag gapskrattar o tjippar efter luft. Men mamma, det är en mus som är gôrblöt eftersom han har badat i toan där det simmar herr bajskorvar o fröken kissdroppar. Seriöst eller?? Ska hon bli komiker el stand up-are när hon blir stor??? Hihihihi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon är helt otrolig, undrar vem hon brås på! Kram Maria och Robban

2010-08-20 @ 16:11:55
Postat av: Jessica

Hahaha!! Det roligaste jag hört på länge!!

2010-08-20 @ 20:58:24
URL: http://jessicawjohannesson.blogg.se/
Postat av: mamma

älskar verkligen flisan och hennes kommentarer!

2010-08-20 @ 21:25:24
Postat av: Josefin

haha! så jäkla go!!! var det inte nå mer könstig som lukta sur mus!? :P haha

2010-08-20 @ 23:35:39
URL: http://josefinewedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0