Nu kan jag äntligen berätta!!

Vi har varit på bröllop i helgen, å inte vilket bröllop som helst.. Min fina systeryster L har gift sig med finaste M. Älskar er stort grattis herr o fru. Bröllopet var helt amazing.. tänk er att samla nästan alla människor som man älskar mest i hela världen på ett stället. Lycka säger jag. En fantastiskt underbar dag o kväll. 2 barn fick jag med mig hem dessutom.. Min söta o goa systerson S som fyller 8 år inom snar framtid o Flis. Sen kom ju mormor o Anna..med en senare taxi...Men med alla under ett o samma tak så somnade vi tryggt i våra sängar. Underbara människor, glädje o kärlek.. Det var en riktigt bra dag igår. För oss alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0