Flisen

Kämpar på. Dumma kortison som gör att alla känslorna kommer på en o samma gång.. Hon kan vara sprudlande glad ena sekunden för att i andra bara bryta ihop i hysteriskt gråt o tårarna sprutar åt alla håll. Hon är trött..Så fort hon får påfyllning av smärtstillande så orkar hon äntligen slappna av så hon somnar av ren utmattning en timme el två. Hon är långt ifrån sig själv under denna veckan. Oron o ångesten syns i hennes ögon. Smärtan gör sig påmind på varje steg hon tar eftersom göra-ont-påsen med onkovin ger ledvärk som biverkningar..Ledvärk..när man är 4 år gammal..Värk i käke, armar, händer, ben, fötter..hela lilla kroppen värker o gör ont. Mitt älskade lilla hjärtegull..Det gör ont i mammihjärtat att se dig kämpa varje dag som du har ont..jag gör allt för att lindra din oro och smärta...jag gör så gott jag bara kan, men ibland räcker inte det till :´( förlåt älsklingsflisen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars liten! Livet är verkligen inte rättvist. Det värsta en mor kan vara med om är när ens barn lider.



Kämpa på, ni är starka!!!

2010-08-03 @ 16:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0