bit ihop el bryt ihop?

Jag fick så mycket bra svar igår. Samtal med 2 vänner gjorde mig klokare på många sätt. Tack Jossan o Frua. Jag har brutit ihop o bitit ihop o jag tror egentligen inte mer på det ena än det andra. Nu har jag alla fall fått en ny klarhet o som Jessie sa..man är inte ngn supermänniska. Det är dags o släppa perfektionistkraven som man har på sig själv o bara vara. Ta tillvara på det man har istället för att sträva efter ngt helt annat. Vi lever i en tid där man alltid vill ha mer oavsett hur mycket man har från början. Det är illa. Girighet kallas det eller? Nu släpper jag det här. Det är dags att man slutar be om ursäkt för saker man inte rår för. Punkt slut. Idag ska bli en bra dag. Flis o jag ska hämta mina nya glasögon i stan *happy*, vi ska storhandla på Willys med Frua, hem o baka bullar o åka till bergvik för att reka lite till mästers present. Henrik fyller år på lördag.. Flis o jag har 2 veckor kvar tillsammans innan jag börjar min sista termin på lärarprogrammet på KAU. SISTA TERMININ.. Oh my fucking God.. Vad händer sen då? Det orkar jag inte tänka på.. inte nu. Det blir nog bra el ngt. El jo.. det är klart det blir bra. Positivt tänkande you know. Saknar by the way mina KAU-brudar nu.. ULLIS O ÄNGEL som jag inte träffat på fleeeeeeeeeera månader.. KRAM till er

Kommentarer
Postat av: mamma

eller "bara bit" älskar er så mycket!

2010-08-17 @ 18:36:52
Postat av: Sarao

Kan nog svara från Ullis med att VI SAKNAR DIG OCKSÅ SOLSARA! <3

2010-08-18 @ 10:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0